Інструкція по монтажу і експлуатації допоміжній пневматичній підвісці.


Призначення і переваги установки:


• усуває просідання машини при повному навантаженні і навіть невеликому перевантаженні
• знижує витрати на технічне обслуговування за рахунок збільшення терміну служби ресор і компонентів підвіски
• усуває поломки підвіски навіть під час перевантаження
• підвищує комфорт поїздки
• збільшує дорожній просвіт (кліренс)

Базова установка пневматичного комплекту:

Установка комплектів не вимагає спец інструменту чи якихсь специфічних знань. Наші комплекти зроблені з урахуванням конструкцій автомобілів та базових систем підвісок.

  Установка не вимагає внесення змін в основні компоненти автомобіля. Необхідно зібрати пневматичний елемент за допомогою кріплень, зняти стандартні гумові відбійники і встановити замість них верхні кронштейни та якщо є поперекові балки підготувати їх встановлення (підрізати по довжині та просвердлити під кріплення. Потім слід прикрутити нижнє кріплення до пневматичній подушці і встановити подушку у верхнє кріплення. Далі - встановіть монтажні пластини з комплекту і затягніть гайки. Якщо пневматичні елементи встановлені правильно і не торкаються елементів підвіски, затягніть всі гайки і болти.


Принцип роботи:

При накачці, подушки заповнюються повітрям і беруть на себе частину навантаження. При русі по нерівностям повітря стискається, що компенсує вібрації і хитання, значно менше розгойдує автомобіль. Для управління пневматичною підвіскою з салону можна встановити одно-контурну систему управління (обидва пневматичні елементи надуваються одночасно) або двох-контурне управління (повітряні подушки надуваються окремо).
Пневматичні подушки,що використовується в комплекті, мають максимальну характеристику навантаження і міцність. Характеристики підвіски залежать від тиску в подушках: змінюючи тиск, можна під лаштувати їх під різні умови (погані дороги, зношені пружини або ресори, перевантаження, нерівномірне навантаження і т.п.).


Рекомендації з інсталяції компонентів системи та обслуговування:


• При установці обладнання необхідно стежити за тим, щоб підвісні деталі, гальмівна система автомобіля не пошкоджували пневматичні елементи і лінії подачі (пневмотрасу).
• Після збирання перевірте систему на витік повітря (за допомогою мильного розчину).
• Повторно перевірте наявність витоків через 100 км після установки.


Не допускається зниження тиску в подушках нижче значення 1 Атм!
Періодичне промивання пневматичних елементів значно знижує ймовірність їх виходу з ладу від прилипання абразиву (пісок, камені, бруд).
Діагностика при витоках повітря (дії щодо усунення витоків):
Зниження тиску на манометрі (не входить в базовий комплект) сигналізує про витікання повітря в різьбових з'єднаннях пневматичних подушок або з'єднанні пневматичної лінії з компонентами системи.
Засіб для діагностики витоків - мильний розчин води. Якщо витік виявлено, усуньте його, затягнувши різьбове з'єднання мінімальними зусиллями або розібрати і зібрати з'єднання за допомогою ущільнювального матеріалу (стрічка ФУМ, нитка, різьбовий герметик) Падіння тиску в системі на 1 Атм допускається протягом 72 годин.